Aangekomen in Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Marjan Apol - WaarBenJij.nu Aangekomen in Vezelay - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Marjan Apol - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Vezelay

Door: marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

22 April 2015 | Frankrijk, Vézelay

Het was een lange reis dag vandaag. Gelukkig dat we met de auto waren wa.t er werd gestaakt in België dus de treinen reden niet. We vertrokken pm 7 uur maar dankzij files bij Antwerpen en Parijs was het half 5 geweest toen we in Vezelay aankwamen.Maar de omgeving was prachtig met al die bloesem en bomen die net groen geworden zijn. En het werd steeds warmer:het is hier 25 graden! We zijn inmiddels naar de basiliek geweest, hebben boodschappen gedaan, eten gekookt en gegeten. Nu zit ik lekker aan de thee, terwijl de heren afwassen. Morgen begint het echte werk. We hebben( er zin in.:

• 23 April 2015 - 16:07

Judith:

Doe je goed Marjan, 25 graden. Poeh, hopelijk niet te warm om te lopen.
    Suc6 en heel veel plezier.