Eindelijk weer wifi - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Marjan Apol - WaarBenJij.nu Eindelijk weer wifi - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Marjan Apol - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer wifi

Door: marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

02 Mei 2015 | Frankrijk, Nevers

Eindelijk weer Wi-Fi en dus de hoogste tijd voor een verslag van onze belevenissen. Om met het belangrijkste te beginnen: mijn knie doet het nog steeds goed. Blijkbaar is lopen met stokken
niet te lange afstanden afleggen en regelmatig rusten genoeg om het er op z'n minst tien dagen op vol te houden. Hopelijk komen daar nog 30 dagen bij.
Maandag was het Koningsdag en hopelijk hadden jullie beter weer dan wij, want wij liepen de hele ochtend in de regen. We hadden' s ochtends afscheid genomen van onze nieuwe vrienden want we wilden het die dag niet te gek maken. Na een opdrooglunch in een pizzeria begonnen we aan het laatste stuk naar onze overnachtingen dachten we. Maar dat liep anders. Toen we er in het dorp bij de Mairie naar vroegen bleken we nog 4km te moeten lopen. Zo liep en we toch nog 27 ipv 23km!

• 03 Mei 2015 - 13:56

Henny Elberse:

Hallo Marjan en Niko
    Fijn dat het goed gaat met je knie ik vind jullie kanjers nog vele goeie loopdagen
    Groetjes van mij